کد خبر: ۳۰۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳ 08 October 2016
تابناک / قائم مقام ستاد سرشماری گیلان از برگزاری مرحله دوم قرعه کشی جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی در مرکز آمار ایران خبر داد و گفت: نام 3 خانوار گیلانی دیده می شود.

وحید طیفوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، از برگزاری مرحله دوم قرعه کشی جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی در مرکز آمار ایران خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله نام 3 خانوار از استان گیلان به نام های ارسلان عاشوری چهارده از املش، ربابه فلاح شریفی پور از لشت نشاء و صفرمحمد رمضان نژاد از رشت دیده می شود.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان با بیان اینکه سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه از طریق سامانه  www.sarshomari95.ir  آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه دارد، افزود: پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده است داده می شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد. زمان مراجعه مامور سرشماری به خانورها با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد.

وی افزایش صحت و دقت و کاهش هزینه های سرشماری را از مزایای روش اینترنتی دانست و خاطرنشان کرد: لازم است مردم در انجام سرشماری اینترنتی مشارکت کامل داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار